واگذاری ۱۰۵ شرکت تامین‌اجتماعی به بخش خصوصی تا پایان سال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 14
نویسنده : علیرضا حاجیان

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا اعلام کرد که بنا داریم تصدی خودمان را در امور شرکت‌ها و بنگاه‌هایی که امکان فعالیت در بخش خصوصی دارند، کاهش دهیم و به همین دلیل تا پایان سال ۹۸ مدیریت بخشی از شرکت‌ها در حیطه تامین اجتماعی (حدود ۱۰۵شرکت) را به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد.

مدیرعامل شستا ارزش دارایی‌های این شرکت را ۶۰ هزار میلیارد ، معادل ۱۷ میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: شستا ۲۷۴ شرکت تحت پوشش دارد که ۱۸۰ شرکت آن تحت کنترل است.  بنا داریم که تصدی خودمان را در امور شرکت ها و بنگاه هایی که امکان فعالیت در بخش خصوصی دارد، کاهش دهیم و به همین دلیل تا پایان سال ۹۸ مدیریت بخشی از شرکت ها در حیطه تامین اجتماعی ( حدود ۱۰۵شرکت ) را به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد.  مشخصات شرکت هایی که قصد واگذاری آن را داریم در سایت هلدینگ صبا تامین قرار دارد. هم به اقتضای فضای کسب و کار و هم تاکید رئیس جمهور و دکتر ربیعی در قالب برنامه پنج ساله روند چابک سازی مجموعه را در پیش گرفته ایم. بر این اساس از ۹ هلدینگ در ۵ هلدینگ ادغام خواهیم شد، به این ترتیب ۴ هلدینگ را کاهش خواهیم داد. مثلا ما در حوزه ساختمان در حوزه ۳ ساختمان فعالیت می کردیم که هر سه تا را در هم ادغام کردیم. نتیجه این روند آزاد سازی سرمایه ها و صرفه جویی و سبک سازی مجموعه بود.





مطالب مرتبط با این پست
.